piątek, 16 maja 2014

NOWY BLOG

Otóż, jak po tytule widać mam nowego bloga. Otóż, niestety ale ten blog nie ma najmniejszego sensu. Po drugie nie dam rady napisać bloga o Percym. Nie wymyślę dobrych akcji, niestety. Aczkolwiek moja wyobraźnia pracuje na pełnych obrotach tak więc w tym blogu (http://milosctotakawiecznoscalefajniejsza.blogspot.com/) odwiedzicie Namen i poznacie sekrety nadnaturalności.
Po trzecie Amanda była bardzo smutną postacią. Kelsey będzie tryskała życiem. Co do bloga to zacznę go pisać gdzieś w czerwcu gdyż muszę mieć dokładnie plany. Nie chcę pisać na ślepo. Jak na razie mam 80%. Ciągle mi brakuje ostatniego elementu by ułożyć całość.
Jeżeli chodzi o bloga to będzie to blog w którym jest moja własna wymyślona historia. Po któreś tam muszę poprawić na nowym blogu moją technikę pisania. Gdyż na tym blogu się dopiero uczyłam teraz jest o wiele, wiele lepiej. Codziennie piszę po kilka fragmentów i zaraz stickynotes to będzie mój cały pulpit. A więc bywajcie i zawszę BĄDŹCIE!
(z tym bądźcie to się dowiecie na nowym blogu)

Macie piękną Kelsey



Jeszcze pomyślę nad wyglądem Kel. Otóż miała nazywać się Caitlin ale zostańmy przy Kelsey Caitlin Sizzle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz